CANVI DE FREQÜÈNCIA
Gemma Nierga fitxa per Ràdio 4
La periodista tindrà una secció d'entrevistes al magazín matinal de l'emissora de RNE a Catalunya

ialvarez45005430 barcelona 12 09 2018 teletodo gemma nierga minutos antes de 181003133445 /
Dos anys després de ser acomiadada de la cadena SER, on dirigia i presentava la segona part del matinal 'Hoy por hoy', Gemma Nierga torna a la ràdio, ara en català. La coneguda periodista s’incorporarà la temporada que ve a Ràdio 4, emissora per a Catalunya de Ràdio Nacional d’Espanya, en la qual intervindrà amb una nova secció dins del magazín 'El matí de Ràdio 4', que dirigeix Ramon Castelló.
Nierga es posarà al capdavantd’'Un cafè d’idees amb Gemma Nierga', secció en la qual la periodista catalana conversarà en directe, de dilluns a dijous i a partir de les 8.30 hores, amb polítics, empresaris i científics.
Les entrevistes es realitzaran en un carismàtic cafè del Poblenou de Barcelona per buscar, com ha explicat RTVE en un comunicat, "un ambient càlid i de confiança".
'Un cafè d’idees amb Gemma Nierga' s’estrenarà el pròxim 11 de setembre, dimecres, i tindrà com a convidats dues figures rellevants de l’actualitat política catalana, que encara no s’han anunciat.
No és la primera vegada que Nierga s’ha tornat a posar darrere els micròfons d’una emissora. Després de la seva controvertida sortida de la SER, la periodista va col·laborar en el programa dels caps de setmana de Catalunya Ràdio 'El suplement'. Però on més s’ha prodigat des d’aleshores és a la televisió, com a col·laboradorad’Ana Rosa Quintana, presentantla gala dels Oscars del 2018 a Movistar+, i presentant programes a TV-3, com 'Els meus pares’'Els meus pares’ i 'La Marató de TV-3, juntament amb Ramon Gener. La Marató de TV-3,
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?