TORNADA A L'ACTIVITAT
Joaquim Maria Puyal torna amb un espai a 'El matí de Catalunya Ràdio'
El periodista farà cada dia, a les 8.30, un comentari sobre l'actualitat
ecarrasco46371144 els periodistes m nica terribas i joaquim maria puyal en un181228183449 /
El periodista Joaquim Maria Puyal disposarà d’una secció pròpia dins del programa 'El matí de Catunya Ràdio', en la qual aportarà la seva mirada sobre l’actualitat, segons ha informat aquest divendres la mateixa emissora.
Puyal, de 69 anys, va anunciar l’estiu del 2018 que abandonava les retransmissions esportives en català que l’havien fet famós i el director de la ràdio pública autonòmica, Saül Gordillo, es va comprometre a oferir-li nous formats i continguts. Un any i mig després, el primer resultat de les converses entre el recentment premiat per l’Ajuntament de Barcelona amb la Medalla d’Or al Mèrit Esportiu i la direcció de l’emissora és la presència diària a 'El matí de Catalunya Ràdio', amb Mònica Terribas.
Notícies relacionadesAquesta secció diària es dirà 'La mirada d’en Puyal' i consistirà en un comentari sobre l’actualitat i la quotidianitat des de l’òptica pròpia de Puyal. La secció començarà el 7 de gener i serà un espai diari de dilluns a divendres a les 8.30 hores, horari de màxima audiència.
"Continuar comptant amb el mestre Puyal és la millor manera de reforçar el programa vaixell insígnia de la ràdio pública i, alhora, enriquir amb experiència i una mirada de referència i totalment professional l’actualitat informativa intensa que viu el país", ha manifestat Gordillo.
- Amb 83 anys es va matricular a Belles Arts Miguel Ángel Gallo, l’estudiant de 92 anys que escriu una tesi doctoral sobre art a mà: «Li dedico sis hores diàries»
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Mercat laboral Nissan acomiadarà 211 treballadors dels seus centres auxiliars de Catalunya
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
- Concurs televisiu Mercè Ferrer, guanyadora del pot de 177.000 euros de l’"Atrapa'm si pots": "El programa m’ha ajudat a recuperar la confiança"
