tu i jo som tres
Arús, el despertador de La Sexta
Ja fa anys que la tele competeix amb la ràdio fent tots els matins l’abnegada tasca de despertador del personal. A La Sexta tenien un problema: fins que no arribavaAl rojo vivo, que és a les onze, ens col·locaven capítols de sèries comprades a pes,Crímenes imperfectos, per exemple, i és clar, no hi havia manera d’enganxar ningú. Ara, després de la sortida d’Arúsde 8TV, era l’ocasió per assajar amb ell unmorning magazíndes de les 7.30 hores, i que l’audiència s’acostumi a despertar prenent un bany d’espuma en aquest canal. A part del canvi de la c per la s (d’Arucitys a Arusitys Arusitys) l’estructura i fórmula del programa és la mateixa que ha fet a Catalunya durant tants anys.
Hi estem d’acord: quan un negoci funciona, no el toquis gaire, cosa que és una mesura sàvia.No obstant, tractant-se d’una cadena que ha aconseguit erigir-se com a referent informatiu en el telehipòdrom estatal, potser aquest Arusitys hauria d’incentivar l’actualitat per sobre de la gasosa dels vídeos d’entreteniment. D’entrada, tractant-se d’un programa despertador, en directe, haurien d’incloure un rellotge amb l’hora real en alguna cantonada de la pantalla, en sintonia amb la resta de directes d’aquest canal.
Notícies relacionadesDe les perles del mateix Arús, que sempre en deixa anar alguna, n’he anotat una d’interessant a propòsit dels treballs per intentar desallotjar Franco del Valle de los Caídos. Arúsha advertit que ningú fins ara ha reclamat fer-se amb els drets de l’exhumació del cadàver. O sigui, ha posat sobre la taula la possibilitat d’aconseguir l’exclusiva de l’aixecament de la llosa i el trasllat de la mòmia. ¡Ah!Després d’aquest avís, estic convençut que ja hi ha cua d’executius del‘business’ televisiu agitant talonaris davant els domicilis delsBordiú-Franco.
EXERCIR EL CÀRREC O SER NOMÉS UN ENCARREGAT .– Per acompanyar la magna conferència que Quim Torrafarà ben aviat, tituladaEl nostre moment, Lídia Heredia l’ha entrevistat aEls matins(TV-3). La primera pregunta és ressaltable: “¿Vostè sent que exerceix un càrrec o que és un encarregat?”¡Ahh!Si en aquell instant el realitzador hagués inserit en pantalla una foto de Puigdemont a Waterloo, potser el sismògraf de l’Observatori Fabra hauria registrat un terratrèmol considerable.
- lluita contra el narcotràfic Interior demana triplicar les penes per armes de foc
- viatge històric Així es va fer l’espectacle de la Sagrada Família
- Avanç Qui és qui en la indústria de la IA, Tema del Diumenge
- selectivitat Catalunya tanca la PAU amb noves queixes en Matemàtiques
- viatge històric Illa celebra que la visita hagi servit per projectar Catalunya al món
