PUBLICITAT

¿Què estimes o odies d'Espanya? Risto Mejide, Serrat i altres famosos protagonitzen l'anunci de Campofrío

La campanya #amodio anticipa la publicitat d'aquesta marca per al Nadal del 2017

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

¿Què estimes o odies d'Espanya? Campofrío explora els sentiments de la ciutadania aquest Nadal del 2017, en una campanya publicitària l'avanç de la qual s'ha llançat aquest dijous i que compta amb la participació de Risto Mejide i Joan Manuel Serrat, entre altres.

"M'agrada la picaresca d'aquest país. Perquè demostra el nostre enginy per buscar-nos la vida i això ens defineix. Odio la picaresca d'aquest país. Perquè demostra el nostre enginy per buscar-nos la vida i això ens defineix!, diu Mejide, canviant l'entonació i el seu gest per provocar els dos efectes contraposats.

Notícies relacionades

Abans que les televisions emetin l'anunci, s'ha llançat a internet "la primera consulta per mesurar els sentiments per aquest país", a la web, o es pregunta si s'estima o odia fins a 24 temes, alguns tan diversos com la migdiada, les banderes, les festes populars, el cine espanyol, els tertulians, riure'ns de tot o parlar a la vegada.

Alguns dels famosos (a més de Mejide i Serrat) que participaran en l'anunci -que es llançarà ben aviat- són Baltasar Garzón, Ona Carbonell, Irene Villa i Candela Peña.

Els anuncis de Campofrío s'han convertit en un clàssic del Nadal de cada any i aquest any apunta que tornarà a fer parlar, a l'invocar la qüestió identitària just quan Catalunya va a les urnes per votar el 21-D en unes eleccions autonòmiques convocades en virtut de l'article 155 després del referèndum de l'1-O.