NOU FORMAT
L'humor d'El Terrat es trasllada a 'Bailèn 20'
La productora d'Andreu Buenafuente estrena al seu canal de YouTube una taula rodona mensual amb humoristes
Agustí Esteve, exresponsable del canal 3/24 de TVC, és, des de gener, el nou director de l'empresa audiovisual

olerin38192474 television el terrat presenta el programa bailen 20170426183003
Compromesa com està amb la comicitat, la factoria d’Andreu Buenafuente El Terrat es va sumar ahir al Dia Internacional de l’Humor amb una nova proposta, 'Bailèn 20'. Un títol tan iconogràfic respon a la nova ubicació física de la productora. A l’espai, que es pot seguir a la web d’El Terrat i al seu canal de Youtube, exerceix de moderador el periodista Agustí Esteve, excap d’informatius de Catalunya Ràdio i exresponsable del canal 3/24 de Televisió de Catalunya, que el gener passat es va incorporar a la direcció de l’empresa audiovisual.
La proposta –el primer projecte d’Esteve– neix com un cicle de taules rodones sobre l’humor. «Bailèn 20 és parlar de la vida a través de la comèdia i saber que podràs expressar-te com vulguis, sense limitacions, traslladar que l’humor és una filosofia de vida», va apuntar. El programa, d’uns 40 minuts, amb periodicitat mensual i públic a la sala, pretén reunir els principals referents de la comèdia nacional. En aquest primer aperitiu, hi van intervenir el mateix Buenafuente, Juan Carlos Ortega, Sílvia Abril i El Niño de la Hipoteca (ADN d’El Terrat cent per cent), que van conversar sobre 'Ser còmic i viure d’això'. Esteve té en aquests moments molts temes sobre la taula. «Es pot fer humor a través de cançons, parlar dels diferents sentits de l’humor que hi pot haver...», va apuntar.

EL TERRAT
Agustí Esteve, Ortega, El Niño de la Hipoteca, Buenafuente i Sílvia Abril.
«UN REPARTIDOR DE JOC»
Esteve defineix el seu paper a la taula com el de «repartidor de joc». «Jo no soc especialista en res, sinó que vull traslladar al teleespectador el missatge que vull que es doni, en aquest cas amb soroll, que són les rialles». En aquesta nova etapa –que s’inicia amb 'Bailèn 20'–, El Terrat pretén aprofundir en la idea de realitzar productes en què la qualitat «sigui el distintiu». «I El Terrat és potent en el tema de la comèdia», afegeix el periodista. «Jo crec molt en l’audiovisual que entra per la pell, en la ràdio i la tele emocional, bé sigui perquè fa riure o per la intel·ligència», va opinar Esteve. «M’han donat un camí per recórrer tot el que jo vulgui. I està bé descobrir que no hi ha peatges que has de saltar cada vegada i que paralitzen el cotxe», va sentenciar el periodista.
Notícies relacionades
En la seva última etapa a TV-3, Esteve va estar al capdavant de la primera temporada de Fora de sèrie, programa en què professionals que van treballar a la televisió catalana entrevisten famosos escollits per ells mateixos.

En la primera entrega, emesa el 22 de setembre passat, Buenafuente va invitar a conversar el president Carles Puigdemont (per cert, aquell 'tête à tête' va arrasar). "Teníem una anàlisi molt semblant del panorama audiovisual i a 'Fora de sèrie' Buenafuente va veure que el que havíem teoritzat ho havíem pogut posar en pràctica", conclou. I vist, dit i fet.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE