VINT ANYS DE FESTA
La Festa dels Súpers resisteix la pluja
A prop de 50.000 persones assisteixen a la primera jornada de la ja històrica cita infantil a Montjuïc

n4a4110
Tot feia presagiar una festa passada per aigua, però al final, els mals auguris meteorològics no han sigut tan greus i la primera jornada de la ja tradicional Festa dels Súpers a Montjuïc s'ha tancat aquest dissabte, 22 d'octubre amb prop de 50.000 visitants, segons afirmen des de l'organització de la cita, que aquest any arriba a la 20a edició.
Així, i una vegada passada la pluja de primera hora del matí, els assistents que han anat acudint a l'Estadi Olímpic i els voltants han pogut disfrutar de les activitats i l'espectacle sense mullar-se.
En aquesta edició de la Festa dels Súpers,que porta per títol '6Q' (el nom del robot de la família del Super3), '6Q' (el nom del robot de la família del Super3els 'súpers' assistents i les seves famílies han pogut disfrutar de les més de 150 activitats repartides pel recinte de l'Anell Olímpic de Montjuïc, organitzades per més de 60 entitats i empreses. I també centenars de joves súpers han passat per l'estudi especial de Catalunya Ràdio i han pogut fer de locutors per un dia.
SALTAR, BUSCAR, INTERPRETAR
Al llarg d'aquest dissabte, els súpers han pogut realitzar activitats de tot tipus: saltar en inflables, trobar tresors amagats, fer teatre, aconseguir un carnet de conduir naus especials, pintar amb esprai, fer broquetes de fruita, practicar diferents esports, visitar un planetari portàtil, superar circuits d'aventura, conduir karts i motos elèctriques, baixar en tirolina, esquiar amb un simulador, veure cine, fer malabars, travessar obstacles en patinet, fer-se fotos en 'photocalls' originals, sembrar llavors, interactuar amb personatges de les sèries del canal Super3, descobrir l'òpera, fer experiments científics, ballar diferents coreografies, pujar a un bibliobús, pintar amb xocolata, escoltar contes fantàstics o fer tallers de manualitats, maquillatge....
Un any més, els nens han pogut fer-se o renovar el carnet de 'súper'. Tant aquest dissabte com el diumenge, els tres punts del club que hi ha repartits per la festa entreguen una edició especial i limitada del carnet, que commemora els 25 anys del Super3. els 25 anys del Super3.D'aquesta edició especial del carnet, que tindrà la mateixa validesa que el carnet habitual, avui se n'han fet més de 2.000 còpies.
Un dels moments àlgids de la jornada ha sigut l'espectacle central de la festa, 'Tots junts', que s'ha celebrat cap a les quatre de la tarda a l'escenari de l'Estadi Olímpic, un xou en què participa tota la família del Super3, i que també es podrà veure demà diumenge, al migdia i a la tarda (16.00 hores).
Notícies relacionades
ACCESSOS A LA FESTA
Per accedir a la festa, l'organització recomana l'ús del transport públic, i per a qui ho faci en cotxe, recorda que s'ha habilitat el pàrquing de la Fira Barcelona Gran Via de la Zona Franca i un servei de llançadora.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE