relleu
La família del Super3 es renova amb la Nenúfar i la Matoll
Els nous personatges substitueixen la Lila i en Desmond, que deixen el canal

nal, la Lila i en Desmond han portat a terme els seus plansLila en Desmond i s'han mudat a un castell encantat. Però la casa de la família del Super3 família del Super3ja té noves inquilines, la Nenúfar i la Matoll, que des d'avui mateix s'uneixen a la plantilla de personatges del canal infantil de Televisió de Catalunya (TVC), i s'afegeixen a l'Àlex, el Pau, el Fluski, la Pati Pla i els malvats de la funció, el Sr. Pla i el seu esbirro Rick. Les noves inquilines són un regal de comiat de la mateixa Lila al seu pare, el Pau, que ha convertit un nenúfar i un matoll del seu hivernacle en dues elfes amb unes orelles punxegudes i l'aparença d'unes nenes de 8 anys.

Encara que la Nenúfar i la Matoll són germanes, els seus caràcters són totalment oposats. Mentre que la primera és delicada i una somiadora empedreïda, la segona és una noia valenta i molt decidida.
La seva arribada revolucionarà la resta d'habitants de la casa i fins i tot també l'extraterrestre Biri Biri i el Sr. Pla.
AMB PODERS MÀGICS
Sobretot, perquè totes dues encara no controlen els poders amb què les ha dotat la Lila, i això provocarà més d'un ensurt a la família del Super3 mentre experimenten amb la màgia a la seva nova llar: l'hivernacle on tant de temps passa el Pau.
Amb aquest relleu, el canal diu adéu a un dels seus personatges més emblemàtics i veterans, la Lila, que era al canal des del desembarcament de la família del Super3 el 2006.
De fet, l'audiència ha pogut veure en tot aquest temps com creixia el personatge d'aquesta "nena rareta", com l'anomenava el Sr. Pla, aficionada a les històries de fantasmes i esperits i que tenia com a mascota una enorme aranya, la Mildred.
EL PRECEDENT DEL ROC
Però aquesta no és la primera baixa a la família del Super3, ja que fa unes temporades se'n va anar un altre dels seus integrants, l'impetuós Roc.
Precisament, la seva marxa va ser coberta llavors per l'aparició del nòvio fantasma (i fins llavors invisible) de la Lila, en Desmond.
25 ANYS DE PERSONATGES
Des de l'inici del Club Super3, ja fa 25 anys, TVC va apostar per crear uns personatges propis per al programa i, des del seu naixement l'octubre del 2009, pel canal Super3.
Notícies relacionadesEn un principi, van ser els ja inoblidables Nets, Petri, Noti Press, el xerraire Tomàtic (a qui posava la veu Ferran Albiol, ara com el Cincsegons del 'MIC'), el malvat Megazero i les mascotes Flash, Top i Buff, que després van substituir la Ruïnosa, la Bibiana, el Jordi, el Krust (interpretat per l'actor i músic Joan Dausà), la Kès (l'Agnès Busquets del 'Polònia') i el Lèmak.
Ja el 2006, arribaria la família del Super3.
- Previsió estacional Catalunya s’endinsa en una tardor amb un 70% de probabilitats que faci més calor del normal i amb gran incertesa sobre les pluges
- Apunt No ens semblava bé que Lamine guanyés
- Urbanisme BCN estudia convertir en un passeig el tram sense cobrir de la Ronda del Mig
- Contracrònica de la Pilota d’Or Una gala amb ADN culer
- Iniciativa solidària Barcelona llança el seu Districte 11 per a Palestina amb Gay com a regidora i 1,5 milions de pressupost
- Benestar ¿Prefereixes quedar-te a casa abans que sortir amb amics? Això diu la psicologia sobre tu
- Així va paralitzar una marea de meduses la major central nuclear francesa aquest estiu
- El retorn a l'estadi El retorn al Camp Nou es retarda i continua sense data per deficiències en seguretat
- Cas Koldo El jutge que investiga Santos Cerdán obre una peça separada per investigar les adjudicacions d’obra pública
- Festes Un ‘influencer’ italià revela per què les ressaques a Espanya són diferents de les d’altres països