FIGURES DE LA RÀDIO A LA TELE
Carlos Herrera fitxa per 'El programa de Ana Rosa'
El periodista simultaniejarà el seu programa de la COPE amb el de Tele 5 els divendres
/
El periodista Carlos Herrera debutarà com a col·laborador d''El programa de Ana Rosa', a Tele 5 aquest divendres, 29 d'abril. Si bé col·laborar en diferents mitjans és habitual en la professió, el cas d'Herrera és bastant peculiar, ja que les seves intervencions seran mentre està dirigint i presentant el seu magazín matinal diari a la cadena radiofònica COPE.
Gràcies a la tècnica, i a la indubtable capacitat 'multitasca' del conegut periodista, s'ha trobat una fórmula per fer compatible aquesta simultaneïtat, sense haver de recórrer al miracle de la ubiqüitat: 'El programa de Ana Rosa' connectarà en directe amb l'estudi radiofònic on es fa 'Herrera en la COPE' durant una pausa publicitària del programa del periodista.
Notícies relacionadesDurant aquesta pausa radiofònica, Herrera presentarà a la televisió una secció en què comentarà els esdeveniments més destacats de la setmana, amb Ana Rosa Quintana.Ana Rosa Quintana.
En aquesta pausa radiofònica, Herrera oferirà als teleespectadors "la seva personal manera d'acostar-se a l'actualitat", segons apunta un comunicat de Mediaset.
- L’empresa Corominas deixa un deute de 200.000 euros
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- ÒBIT La il·lustradora i muralista Amaia Arrazola mor als 41 anys
- La Vall d’Hebron tanca 272 llits a l’estiu per falta de diners
- Dades del padró La població estrangera de Barcelona es multiplica per 16 des de finals del segle XX
