Jesús Mariñas: "La bogeria de París em recorda l'independentisme català"
María Teresa Campos li va recriminar el seu comentari a '¡Qué tiempo tan feliz!'
El periodista del cor Jesús Mariñas ha sigut aquest cap de setmana centre d'atenció a Twitter per la comparació que ha fet entre els atemptats de París temptats de París i l'independentisme català.
Durant la seva intervenció al programa de Tele 5 '¡Qué tiempo tan feliz!', va afirmar: "Això em recorda la mateixa bogeria, salvant distàncies i sense víctimes físiques, de l'independentisme català".
"Ahir a la nit (per divendres) jo hi donava la volta perquè tinc unes arrels catalanes", va afegir.
Notícies relacionadesLa indignació va quedar patent ràpidament a la xarxa i fins i tot la presentadora del programa, María Teresa Campos, va recriminar al col·laborador la seva actitud.
"No solament les comparacions són dolentes, sinó que això que has dit ho assumeixes tu. No aquest programa. Que sembla que sempre busques la polèmica", li va dir.
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- Tribunals El jutge va eliminar el perfil de la víctima dels pederastes del Raval
- Entrevista Òscar Ordeig, conseller d’Agricultura: «Tots els menjadors escolars haurien de tenir cuina pròpia»
- CONTEXT Amor lliure i responsable
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans
- Pèrdua de potència Dos morts i 20 ferits al xocar un barco escola de l’Armada mexicana amb el pont de Brooklyn de Nova York
- Eurovisió 2025 Melody: «Em quedo amb l’amor de tots els països, tot i que de vegades prevalguin altres coses»
- "No et mata, però et treu la vida": tres dones posen rostre a la fibromiàlgia, la malaltia ‘invisible’
- La cita Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà