ESPORTS I PROGRAMES
El Barça visita el Getafe a C+ Partidazo i novetats a 'La Sexta noche'
Encara que el Barça és el protagonista de la nit, la política, els llibres i la música també tenen un espai a la graella: 'La Sexta noche' (La Sexta, 21.30) estrena la secció 'La calle pregunta'; 'Página dos' (La 2, 19.30) rep Eduardo Mendoza, que acaba de publicar 'El secreto de la modelo extraviada', i 'Oh happy day' (TV-3, 22.00) assisteix a una nova eliminació.
FUTBOL
GETAFE-BARÇA
Notícies relacionades20.30 CANAL+ PARTIDAZO
El FC Barcelona viatja fins a la ciutat madrilenya per enfrontar-se a l'equip local, en la 10a jornada del Campionat de Lliga. Els blaugranes, colíders de la competició juntament amb el Reial Madrid, busquen sumar els tres punts davant un Getafe situat a la 12a posició.
- Amb 83 anys es va matricular a Belles Arts Miguel Ángel Gallo, l’estudiant de 92 anys que escriu una tesi doctoral sobre art a mà: «Li dedico sis hores diàries»
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Mercat laboral Nissan acomiadarà 211 treballadors dels seus centres auxiliars de Catalunya
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
- Concurs televisiu Mercè Ferrer, guanyadora del pot de 177.000 euros de l’"Atrapa'm si pots": "El programa m’ha ajudat a recuperar la confiança"
