concurs d'aventura
Ángel i Bea guanyen 'Pekín express'
Els cunyats s'alcen amb el premi de 49.000 euros

Ángel i Bea, guanyadors de ’Pekín express’. /
Els cunyats Ángel i Bea es van alçar ahir a la nit amb la victòria a 'Pekín express: la ruta de los 1000 templos' en una final en què es van imposar a María del Amor i Yareli, les concursants canàries.
Cristina Pedroche, presentadora del 'reality' d'aventura d'Antena 3, entre llàgrimes, els va fer entrega del premi, valorat en 49.000 euros.
Notícies relacionadesL'última etapa es va desenvolupar a Singapur, amb amulets i tres proves.
La prova final ha consistit a ordenar cronològicament peces que representen els temples que els aventurers han visitat durant tota la carrera.
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Estalvi Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Investigació Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Efemèride Blanquejar Hitler 80 anys després
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Equipament Glòries posa a prova la complicada convivència entre ciclistes i vianants
- Cita destacada BCN es bolca amb les Setmanes de l’Arquitectura
- Àrea natural El delta del Llobregat aposta pel turisme sostenible
- FESTIVAL DEL 26 DE JUNY AL 4 D’AGOST El Grec obre etapa amb Leticia Martín al davant i aposta per més música i teatre