La revetlla de Sant Joan, a 'L'informatiu'
La clausura del Pride Parade 2015 i un vídeo acústic exclusiu de Los Secretos, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca la celebració de la revetlla de Sant Joan, en una nit en què es preveu una afluència massiva a les platges i el moviment de gairebé mig milió de cotxes a Barcelona.
El cap de setmana que ve culmina el Pride Barcelona 2015 amb la desfilada de carrosses del Pride Parade i una gran festa a l'avinguda de Maria Cristina de la capital catalana.
Notícies relacionadesJames Horner, compositor de la banda sonora de 'Titanic' i 'Avatar', entre moltes altres, ha mort a l'estavellar-se la seva avioneta a Califòrnia.
'L'informatiu' acaba amb un acústic exclusiu de Los Secretos, que presenta el seu últim disc divendres a la sala Luz de Gas.
Temes:
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- Selecció 10 pel·lícules d’estrena en plataformes que no et pots perdre al maig
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Tiktok Un cuiner xinès destapa quin és el client més rendible en un bufet i el que menys
- Futbol El polèmic raper Travis Scott estamparà el seu logo a la samarreta del Barça
- Canvi inesperat en la guerra comercial: la Xina cedeix i ara vol negociar amb Trump
- Mossos i Policia Nacional Detingudes tres persones a Castelldefels i Montcada per enaltiment del terrorisme gihadista