de 6.00 a 12.00 hores

Carlos Herrera fitxa per la COPE

El periodista es farà càrrec d'un programa matinal a partir de setembre

1
Es llegeix en minuts

El periodista Carlos Herrera ha fitxat per la COPE fins a l'any 2018 i a partir del pròxim 1 de setembre serà el nou presentador del matinal que s'emet de dilluns a divendres, en horari de 6.00 a 12.00 hores, segons informa la cadena.

El president i conseller delegat del Grupo COPE, Fernando Giménez Barriocanal, ha anunciat aquest fitxatge durant la Junta d'Accionistes celebrada aquest dijous a Madrid.

Herrera, amb 40 anys d'experiència en ràdio i televisió i quatre premis Ondas, acompanya en aquesta temporada 2015/16 Paco GonzálezManolo Lama Pepe Domingo Castaño, que estaran al capdavant de 'Tiempo de juego'; Ángel Expósito, a 'La tarde'; Juan Pablo Colmenarejo, a 'La linterna' i Cristina López Schlichting, a 'Fin de semana' els dissabtes i diumenges.

El fitxatge es produeix després que Herrera deixés a finals de març Onda CeroEls seus substituts han sigut Juan Ramón Lucas i Carlos Alsina, que s'han fet càrrec del matinal de l'emissora.

RETORN 20 ANYS DESPRÉS

Carlos Herrera se suma així a l'equip de comunicadors del grup per als pròxims tres anys, ampliables, i torna 20 anys després a aquesta cadena amb 'Herrera en COPE'.

"Torno a una emissora que m'ho va donar tot. Torno compromès amb la informació i l'entreteniment. Pensant en l'oient. Sigui on sigui. M'escolti, em vegi o em llegeixi des de qualsevol suport", ha assegurat el periodista.

Per la seva part, el president i conseller delegat del Grupo COPE, Fernando Giménez Barriocanal, ha destacat que "la incorporació de Carlos Herrera forma part d'un conjunt de decisions estratègiques que des de fa un temps hem posat en marxa".

Per Giménez Barriocanal, "aquest fitxatge reforça els tres pilars en què se sustenta l'oferta de ràdio moderna de COPE en totes les plataformes: oferir la millor informació, el millor entreteniment i els continguts esportius més actuals amb els millors comunicadors".

Notícies relacionades

Giménez Barriocanal ha afegit que "Herrera se suma a una etapa en què COPE també aposta per les noves narratives. Entenem que la ràdio ja no s'acaba a l'antena. Segueix a la web i sobretot al mòbil. La ràdio ja no només s'escolta; es llegeix i es veu".