Cristina ja és exduquessa, a L'Informatiu
Els nous ajuntaments i el concert de Calle 13, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la revocació del títol nobiliari de duquessa de Palma duquessa de Palma a la infanta Cristina per part del rei Felip VI.
Aquest dissabte es constituiran els nous ajuntaments a tot l'estat, en molts dels quals els pactes d'esquerres han tret el PP.
Notícies relacionadesDesprés de la ressaca del triplet, diverses estrelles del Barça són a Xile per disputar la Copa Amèrica, que durant uns dies els converteix en adversaris.
El duet Calle 13 comença la seva nova gira aquest divendres al Poble Espanyol de Barcelona. El grup es caracteritza pel seu esperit festiu i el seu compromís social.
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada
- ENERGIA El Govern nega a les grans elèctriques participar directament en la investigació de l’apagada
- Trobada a Barcelona Sánchez i Illa es reuneixen en plena polèmica per l'opa al Sabadell i l'apagada
- Projecte científic Hypatia II: es busquen tripulants per a una nova ‘expedició’ a Mart el 2025
- Ampliació de crèdit El Govern pacta amb els Comuns invertir 850 milions anuals en habitatge i una oficina antidesnonaments
- Previsió del Meteocat Catalunya activa avisos grocs i taronges davant les fortes pluges previstes per a aquesta setmana