B. B. King mor als 89 anys, a L'Informatiu
La bronca entre cossos policials i la Festa del Cine, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la mort de B. B. King mort de B. B. Kingals 89 anys. La llegenda del blues ha mort mentre dormia. El director adjunt Juancho Dumall parla sobre la seva figura.
El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, destaca que el xivatada de la Policia Nacional al grup gihadista va posar en perill la vida d'un mosso infiltrat.
Notícies relacionadesLa Festa del Cine, amb entrades a preu molt reduït entre dilluns i dijous, suma 1,6 milions d'espectadors, mig milió menys que a l'octubre.
Altres notícies destacades són el quart aniversari del 15-M, el rescat de 3.600 persones al Mediterrani i la jornada de Lliga d'aquest cap de setmana.
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada
- Trobada a Barcelona Sánchez i Illa es reuneixen en plena polèmica per l'opa al Sabadell i l'apagada
- Projecte científic Hypatia II: es busquen tripulants per a una nova ‘expedició’ a Mart el 2025
- Ampliació de crèdit El Govern pacta amb els Comuns invertir 850 milions anuals en habitatge i una oficina antidesnonaments
- Previsió del Meteocat Catalunya activa avisos grocs i taronges davant les fortes pluges previstes per a aquesta setmana
- Apagada de llum Sánchez promet un «reforç» del sistema elèctric i defensa les renovables com a «interès general» davant «agendes particulars»