B. B. King mor als 89 anys, a L'Informatiu
La bronca entre cossos policials i la Festa del Cine, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la mort de B. B. King mort de B. B. Kingals 89 anys. La llegenda del blues ha mort mentre dormia. El director adjunt Juancho Dumall parla sobre la seva figura.
El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, destaca que el xivatada de la Policia Nacional al grup gihadista va posar en perill la vida d'un mosso infiltrat.
Notícies relacionadesLa Festa del Cine, amb entrades a preu molt reduït entre dilluns i dijous, suma 1,6 milions d'espectadors, mig milió menys que a l'octubre.
Altres notícies destacades són el quart aniversari del 15-M, el rescat de 3.600 persones al Mediterrani i la jornada de Lliga d'aquest cap de setmana.
- Caos ferroviari a Catalunya Adif reobre parcialment el túnel de Rubí i reprèn la circulació de mercaderies
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Claus de l’horitzó judicial ¿Com queda la situació de Puigdemont després de la sentència del TJUE sobre la immunitat? ¿Quins procediments continuen pendents?
