La vaga de futbolistes, a L'Informatiu
La campanya per les municipals i la protesta de la Mina, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la convocatòria de vaga anunciada per la Reial Federació de Futbol Espanyol i l'Associació de Futbolistes Espanyols a partir del 16 de maig.
El baròmetre del GESOP augura la victòria de CiU en les eleccions municipals de Barcelona, seguit molt de prop per Barcelona en Comú. La secció Entre Tots està dedicada a la importància de les eleccions a Lloret de Mar, que lluita per canviar el model del turisme.
Notícies relacionadesVeïns del barri de la Mina protesten contra l'adjudicació de 226 vivendes que el Consorci de la Mina i l'Agència d'Habitatge de Catalunya han destinat a pisos protegits.
Comença la Festa del Cine i fins dijous les entrades a qualsevol sala costaran 2,9 euros.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Finances personals ¿Pagar deutes o estalviar? Això és el que has de fer segons Pedro Becerro, expert en finances personals
- L’inici de la ronda francesa El Tour s’estrena amb un esprint i molts candidats al groc
- Esther, la ‘pencaire’ que lidera Espanya
- Wimbledon Alcaraz entra a vuitens amb esforç davant un Struff molt combatiu
- Alemanya supera sense pietat la Polònia debutant de Pajor (2-0)
- Incompliment europeu El Barça ja pagarà 15 dels 60 milions d’una multa de la UEFA