Junta nacional per la unitat al PP, a L'Informatiu
El rescat dels espeleòlegs i el centenari del naixement de Billie Holiday, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la junta nacional del PP, que s'ha celebrat dos anys després de l'última i en què el president del Govern, Mariano Rajoy, ha demanat respecte per les sigles del partit.
Aquest dimarts comença una campanya de la declaració de la renda campanya de la declaració de la rendaper a la qual l'Agència Tributària espera gairebé 20 milions de declaracions, xifra que suposa el primer augment en tres anys.
Notícies relacionadesEl ministre d'Exteriors, Juan Manuel García Margallo, ha admès "disfuncions" en el rescat dels espeleòlegs accidentats i dos d'ells morts al Marroc despré d'una operació de salvament que es va demorar.
Fa cent anys va néixer Billie Holiday, figura del jazz a qui es recorda especialment a Nova York, ciutat que la va veure néixer com a artista.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Carla Simón: "La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir, tot i que després va venir la putada de la sida"
- TELEVISIÓ I MAS Platós, Wyoming i Pérez-Reverte
- Figura clau de la costura Adeu a Armani, el rei de la moda italiana
- Juan Ayuso aconsegueix la seva segona victòria en la Vuelta, la cinquena de l’UAE
- Francisca ‘Kika’ Nazareth: "Després de la lesió vaig deixar de sentir. M’ho va treure tot"
- TENNIS Alcaraz-Djokovic, entre la venjança i l’últim somni