Facebook i la privacitat, a L'Informatiu
L'actualitat blaugrana i el centenari d'Orson Welles són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el resultat d'un estudi que revela que Facebook analitza els gustosFacebook fins i tot de les persones que no tenen perfil a la plataforma, fet que vulnera la llei europea de privacitat.
Comença un abril complicat per al Barça, amb nombrosos partits exigents i amb la incertesa de Messi. Amplia la informació el periodista Jordi Tió.
Notícies relacionadesEl 6 de maig es compleixen 100 anys del naixement d'Orson Welles, i la Filmoteca de Catalunya li dedica un homenatge amb una àmplia programació que va més enllà de projeccions cinematogràfiques.
Aquest dimecres s'estrena 'Fast & furious 7', entrega de la saga protagonitzada pel desaparegut Paul Walker.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Carla Simón: "La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir, tot i que després va venir la putada de la sida"
- TELEVISIÓ I MAS Platós, Wyoming i Pérez-Reverte
- Figura clau de la costura Adeu a Armani, el rei de la moda italiana
- Juan Ayuso aconsegueix la seva segona victòria en la Vuelta, la cinquena de l’UAE
- Francisca ‘Kika’ Nazareth: "Després de la lesió vaig deixar de sentir. M’ho va treure tot"
- TENNIS Alcaraz-Djokovic, entre la venjança i l’últim somni