La tragèdia aèria als Alps, a 'L'informatiu'
Els familiars són atesos al Prat, i les tasques de rescat són difícils
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO està dedicat a la tragèdia aèria de l'avió de Germanwings que aquest matí s'ha estavellat als Alps. Havia sortit de Barcelona amb destí a Düsseldorf i, per causes encara desconegudes, s'ha estavellat en una zona de difícil accés. Hi havia 150 persones a bord, 144 passatgers i sis tripulants.
A l'aeroport del Prataeroport del Prat, els serveis d'emergències ofereixen atenció psicològica a familiars i amics dels passatgers de l'Airbus 320. L'orografia de la zona on s'ha estavellat l'avió, muntanyosa i molt escarpada, dificulta les tasques de rescat dels cossos. Aquest diari fa un seguiment al minut de tot el que envolta aquesta tragèdia.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’