L'actualitat blaugrana, a L'Informatiu
El retorn dels creuers i l'eclipsi sota els núvols, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el sorteig per a quarts de final de la Champions, que ha aparellat el Barça amb el Paris Saint Germain. Els blaugranes es preparen per al clàssic de diumenge contra el Reial Madrid al Camp Nou. Comenta l'actualitat de l'equip el periodista Marcos López.
Els dos creuers procedents de Tunis han arribat a Barcelona i Palmacreuers procedents de Tunis , amb alguns testimonis durs dels que van escapar de l'atemptat gihadista.
Notícies relacionadesÚltim dia de campanya abans de les eleccions a la Junta d'Andalusia d'aquest diumenge, les primeres de l'any electoral a Espanya.
Els núvols han ocultat la visió de l'eclipsi de sol d'aquest divendres, que a Catalunya aconseguia un grau d'ocultació del 63%.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Presentació a Alstom El primer dels 10 trens llançadora de Ferrocarrils de la Generalitat a l’aeroport comença les proves
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Exercici El ‘boom’ dels locals ‘premium’ de barre arriba a Barcelona: “Aquí les dones se senten segures”
- A Madrid Detinguts un vigilant de La Finca i l’empleada de la llar d’Iker Casillas pel robatori de cinc rellotges de luxe
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
