debuta aquest divendres
Atresmedia fitxa Leonor Lavado, la imitadora dels famosos
La noia ha triomfat a la xarxa gràcies a un vídeo de Youtube
L'èxit a la xarxa de Leonor Lavado, la camaleònica noia que ha triomfat a Youtube gràcies a les seves imitacions dels famosos, s'ha traduït en una feina a la televisió. Atresmedia ha fitxat l'actriu i humorista cordovesa perquè col·labori en alguns dels seus programes.
Tal com ha avançat el portal Vertele, el seu debut serà aquest mateix divendres, a l'espai 'Los viernes al show' que presenten Arturo Valls i Manel Fuentes.
Al vídeo de gairebé 10 minuts que l'ha fet famosa, Lavado imita desenes de famosos, com periodistes, actrius, polítiques i cantants.
Notícies relacionadesEncara que bàsicament copia la veu de dones, com Isabel Pantoja, Esperanza Aguirre, la Duquessa d'Alba o Ana Botella, també imita personatges masculins de la sèrie de dibuixos animats 'Los Simpson'.
El vídeo ha superat els 1,7 milions de visites a Youtube.
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg: "En lloc d'anar tota l'estona a la mateixa intensitat, fes tres minuts a ritme ràpid i tres minuts a ritme tranquil"
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez acaba magistralment, a Jerez, amb el domini de Bezzecchi
- Ensurt a l’Àfrica Una dotzena de programadors musicals espanyols confinats en un hotel de Mali arran d’una onada d’atacs i explosions
- Testimoni En el sopar de corresponsals de la Casa Blanca: «Ha sigut un ensurt. Ens hem tirat de seguida a terra»
- Atletisme Sabastian Sawe es converteix en el primer home a baixar de les dues hores en la marató
