FENOMEN JUVENIL
'Violetta' torna a cantar i ballar a Disney Channel
La cadena infantil estrena la tercera entrega de l'exitós serial
Tots els pares amb filles preadolescents ja ho saben, però per si encara hi ha algun despistat, val la pena recordar que aquesta tarda s'estrena a Disney Channel la tercera temporada de Violetta (20.15 hores), un dels fenòmens juvenils més espectaculars dels últims anys a tot el món i amb un èxit que comprenen en tota la seva magnitud els progenitors de noies d'entre els 9 i els 12 anys: segons un estudi recent d'audiència, el 90% de les nenes compreses entre aquesta franja d'edat han vist a Espanya aquest serial d'origen argentí.
Perquè Violetta és això: una sèrie amb estructura i plantejament de culebró habitual, però adaptat al públic juvenil, ple de primers amors blancs marca Disney i tot adobat amb molta i molt cuidada música i contundents coreografies. La perfecta combinació d'aquests ingredients ha donat lloc a un producte que és un fenomen que va més enllà de la tele: quan acaben de gravar, les protagonistes inicien una sèrie de gires internacionals per cantar i ballar en directe com a grans estrelles del rock.
Notícies relacionadesDe fet, ja s'ha confirmat que l'elenc de Violetta oferirà a Espanya 10 concerts el 2015: Madrid (3 i 4 de gener), Saragossa (6 i 7), Barcelona (10 i 11, al Sant Jordi), Màlaga (14 i 15) i Sevilla (17 i 18). Després, el tour segueix: Itàlia, França, Portugal, Bèlgica i Holanda.
Estrenada a Espanya el setembre del 2012 i protagonitzada per la cantant i actriu argentina de 17 anys Martina Stoessel, Violetta narra les peripècies artístiques i personals d'una noia que vol ser cantant, com la seva difunta mare, tot i l'oposició del seu pare. Després d'una etapa a Madrid, torna al seu Buenos Aires natal, on descobreix la seva irrefrenable passió per la música, i descobreix el primer amor. Música, ball, bon humor i un grup d'actors de diversos països (n'hi ha d'espanyols, d'italians, de sud-americans...) han aconseguit fer un producte d'èxit sense fronteres: ha estat estrenada en 109 mercats i s'ha traduït a 15 idiomes. Només entre l'abril i el juny del 2014 va superar els 40 milions d'espectadors, dels quals 8,2 milions eren nenes. I compta amb més de 350 milions de visites a YouTube a nivell global, fet que representa superar Justin Bieber pel que fa a nombre de recerques realitzades a través del canal a Itàlia, Espanya i França.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
