PROGRAMES I SÈRIES
Luz Casal, a 'El hormiguero', i la cuina de Chicote
En la programació de nit destaca també 'Todo va bién', el magazín que presenten Xavi Rodríguez i Edurne, que canvia d'hora (Cuatro, 20.30); el concurs d'Alberto Chicote 'Top chef' (Antena 3, 22.40), així com les ficcions 'John Adams' (TV-3, 21.55), 'Isabel' (TVE-1, 22.30), 'Gomorra' (La Sexta, 22.30), 'CSI Las Vegas' (Cuatro, 22.30) i 'Chiringuito de Pepe' (Tele 5, 22.30).
EL HORMIGUERO
La música de Luz Casal
Notícies relacionades21.45 ANTENA 3 TV
Luz Casal i el líder de Los Secretos, Álvaro Urquijo, visiten el xou per presentar el seu pròxim concert, que celebraran, amb DePedro, el 18 de setembre a Las Ventas (Madrid).
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
