La pujada del preu de la vivenda, a L'Informatiu
La remodelació del port, Glòries sense viaducte i els concerts de la tardor, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la pujada del preu de la vivendavivenda, que amb l'increment mitjà del 0'8% trenca sis anys de caigudes.
El Port de Barcelona ha posat la primera pedra de la remodelació del port de pescadorsport de pescadors, que es farà en diferents fases i que estarà a punt el 2017.
Notícies relacionadesDesprés de 193 dies de demolició, la plaça de les Glòries està completament oberta per primera vegada. Aquest diari ha fet seguiment de l'evolució de l'enderrocament.
Grans noms de la música visitaran aquesta tardor Barcelona, com Pharrell Williams, Cat Power i Morrisey, entre altres.
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- La beguda que hidrata més que l’aigua i que has de prendre a l’estiu per calmar la set
- Amb l'abstenció del PSC El Parlament posa en marxa la comissió sobre l'espionatge i cita Marlaska, Robles i el CNI
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- Successos D’Horta de Sant Joan a l’Empordà i Montserrat: els grans incendis que han castigat Catalunya les últimes dècades
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?