El programa de la Mercè, a L'Informatiu
Més protestes contra el turisme massiu, el 'cas Pujol' i la nova pel·lícula de Clint Eastwood, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la programació de les festes de la Mercè, amb més de 600 activitats i espectacles de carrer que començaran el 19 de setembre.
Veïns dels barris del Gòtic, Raval i Casc Antic es van sumar dimecres a les protestes contra el turisme massiu sota el lema 'Barcelona no està en venda'.
Notícies relacionadesLa família Pujol reserva 1,6 milions d'euros al Banc de Madrid per fer front a possibles sancions d'Hisenda.
EL PERIÓDICO entrevista Clint Eatswood, que aquest divendres estrena la pel·lícula musical 'Jersey Boys'.
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Assetjament escolar "A 5è de Primària el nostre fill ens va dir que volia tirar-se a la carretera perquè no volia tornar a l'escola"
- Nou cicle republicà ERC canvia la seva imatge: renuncia al groc del procés i es passa al taronja i al beix
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- L’activista ultra Charlie Kirk mor d’un tret en una universitat de Utah
- ACTUALITAT BLAUGRANA La UEFA farà una ronda de consultes abans de decidir sobre el Vila-real-Barça a Miami
- Futbol La UEFA tria el Metropolitano per a la final de la Champions del 2027
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Conciliació Nous permisos parentals a Espanya: Com demanar-lo, des de quan i a qui beneficia
- Canvi climàtic Adeu al raïm a Espanya si l’escalfament global arriba als 2 ºC