Previsió d'un estiu tòrrid, a 'L'informatiu'
Un any de les inundacions de la Vall d'Aran, un pla d'ocupació i la nostàlgia dels anys 80, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca la previsió anunciada per l'Agència Estatal de Meteorologia, segons la qual entre els mesos de juliol i setembre es registraran temperatures més altas de les que són habituals a tot l'est peninsular.
Aquest dimecres es compleix un any de les inundacions de la Vall d'Aran que, encara que no van causar víctimes mortals, van bloquejar la comarca i van provocar nombrosos danys materials.
Notícies relacionadesL'Ajuntament de Barcelona ha presentat un pla d'ocupació per fomentar que petites i mitjanes empreses contractin persones parades o més grans de 40 anys.
A més, 'L'informatiu' explica que la nostàlgia dels anys 80 s'imposa amb l'èxit dels llibres 'Yo fui a EGB' i 'Espinete no existe'.
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- Temps Catalunya activa nous avisos per pluges torrencials en plena Diada
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- Igualtat Els experts afirmen que les xarxes són supermercats de prostitució
- MULTIMEDIA Catalanisme i indústria (capítol III): Catalunya serà industrial o no serà
- Salut mental i autolisi Les entitats reclamen més recursos i un canvi de mirada per prevenir el suïcidi
- ‘Must’ de la nit Temples dedicats a les dives del pop
- Paradís ‘vintage’ Torneig d’arcades de puzles en una nau secreta
- CATA MAYOR La vil·la on passen coses sensacionals