La campanya per a les europees, al diari d'aquest divendres
El nou codi de circulació, les estrenes de cine i l'acústic de Leonmanso, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca l'inici de la campanya electoral per a les europees, que comença aquesta mitjanit. Sis joves que voten per primera vegada en aquests comicis donen el seu punt de vista en el projecte Entre Tots.
Aquest divendres entra en vigor el nou codi de circulació, amb importants novetats com l'obligatorietat de portar casc per als ciclistes menors de 16 anys a la ciutat.
Notícies relacionadesEn les estrenes de cine destaca la pel·lícula de ciència-ficció 'Snowpiercer'. El seu director, el coreà Joon-ho Bong, en dóna tots els detalls en una entrevista d'aquest diari.
El cantautor Leonmanso actua aquest divendres a la sala BeCool de Barcelona, concert vinculat a la Fira de Música al Carrer de Vila-seca.
- En confiança Olga Tubau, advocada: "Prenc un antidepressiu des de dos anys, aquestes coses s'han d'explicar"
- El Barça s’alleuja i talla la mala ratxa amb un triomf a Vitòria (91-97)
- "Jesús, marit i ‘quarterback’"
- Gaspart nega davant la jutge que el Barça comprés àrbitres
- Laia Aleixandri es trenca l’encreuat i diu adeu al curs
