Les competències bàsiques i el debat educatiu, al diari d'aquest dimecres
El sondeig del CIS, el projecte de la Creu Roja i l'acústic de Sober són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'inici de les proves de competències bàsiques, amb què la Generalitat vol avaluar el sistema educatiu català i que han generat debat entre pedagogs i experts.
L'últim sondeig del Centre d'Investigacions Sociològiques mostra una caiguda general en intenció de vot per a la majoria de partits.
Notícies relacionadesCreu Roja Catalunya ha presentat aquest dimarts l'Aliança Humanitària per l'Alimentació Infantil, amb què vol frenar l'augment de la pobresa que afecta els menors.
El grup de rock alternatiu Sober acaba de publicar 'Letargo', disc que presentarà aquest dissabte a la sala Apolo de Barcelona.
- A Astúries Mansour Gueye, el senegalès que després d'una dura travessia en pastera va acabar vivint a Espanya: "Vaig venir per buscar-me un futur millor i tenia clar que el primer era aprendre l'idioma"
- Aquest dijous El vent i els plàtans en flor provoquen una pluja de pol·len en una Barcelona vestida de gala per a Sant Jordi: «Hi ha nivells d’al·lergògens excepcionals»
- Sant Jordi 2026 Sant Jordi i els il·lustradors contra la IA: «S’alimenta de la nostra feina: mal copia, però no crea»
- Sant Jordi 2026 Pat Ubach: "Portava anys dient a les meves filles que han d'aconseguir els seus somnis i jo no ho estava intentant, fins ara"
- FC Barcelona Lamine Yamal no tornarà a jugar amb el Barça aquesta temporada, però salva el Mundial
