Les previsions de Sant Jordi, al diari d'aquest dimecres
Les xifres de turisme, la Fira d'Abril i l'acústic de Strombers són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la jornada d'aquest Sant Jordi, marcada per l'augment de l'oferta de llibres en català i per la recent desaparició de Gabriel García Márquez. Amplia la informació el periodista Ernest Alós.
El primer trimestre de l'any dóna xifres molt positives de turisme estranger a Catalunyaturisme estranger , que ha rebut dos milions i mig de visitants.
Notícies relacionadesDivendres comença la Fira d'Abril de Barcelona, marcada pel canvi de direcció i una reducció del pressupost per part de l'ajuntament.
El grup de música festiva Strombers publicarà divendres el seu disc gravat en directe '10 anys de festa il·legal'.
- A Astúries Mansour Gueye, el senegalès que després d'una dura travessia en pastera va acabar vivint a Espanya: "Vaig venir per buscar-me un futur millor i tenia clar que el primer era aprendre l'idioma"
- Aquest dijous El vent i els plàtans en flor provoquen una pluja de pol·len en una Barcelona vestida de gala per a Sant Jordi: «Hi ha nivells d’al·lergògens excepcionals»
- Sant Jordi 2026 Sant Jordi i els il·lustradors contra la IA: «S’alimenta de la nostra feina: mal copia, però no crea»
- Sant Jordi 2026 Pat Ubach: "Portava anys dient a les meves filles que han d'aconseguir els seus somnis i jo no ho estava intentant, fins ara"
- FC Barcelona Lamine Yamal no tornarà a jugar amb el Barça aquesta temporada, però salva el Mundial
