La xarxa de busos interurbans, al diari d'aquest dimecres
Crítiques a la reforma de la Diagonal, l'aniversari de l'OBC i l'acústic de Glaucs, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'ampliació de la xarxa expres.cat, de busos interurbans. La Generalitat doblarà el nombre de línies existents aquest any.
La Plataforma Diagonal per a Tothom presenta una vintena d'al·legacions contra la reforma que projecta l'ajuntament de Xavier Trias, que qualifiquen d'elitista.
Notícies relacionadesTres fundadors de l'OBC assisteixen a l'assaig pel 70è aniversari de l'orquestra.
Glaucs tornen 14 anys després de la seva dissolució i presentaran el seu nou disc, 'Hem conegut la nit', a Girona aquest divendres.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com adoptar un gat? Cinc coses a tenir en compte
- Negoci del ‘delivery’ Glovo guanya la batalla judicial contra Just Eat al desestimar un jutge la demanda de l’‘app’ madrilenya
- Els experts han parlat: els trucs perquè els mosquits no et maregin durant la nit i puguis dormir
- Infraestructures El corredor mediterrani arriba al 83% d’execució: 800 km en obres i termini de dos anys per unir Almeria amb França
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso es traeix a si mateix i té un greu problema amb Mbappé i Vinícius