Prèvia del ple del Congrés sobre la consulta, al diari d'aquest dimarts
La dimissió de Jordi Martí, l'exposició 'Víkings' i la mort de Micky Rooney són altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la jornada prèvia al ple del CongrésCongrés, que tractarà la sol·licitud del Parlament perquè se li transfereixi la competència per convocar la consulta sobiranista.
La primera víctima política de les primàries del PSC és Jordi Martí, líder dels socialistes a l'Ajuntament de Barcelona, que ha deixat el seu càrrec després de la victòria de Jaume Collboni com a alcaldable a les municipals del 2015.
Notícies relacionadesEl Museu Marítim de Barcelona obre demà l'exposició itinerant 'Víkings', amb material provinent del Museu d'Història de Suècia i que es podrà visitar fins al 27 de setembre.
L'actor Micky Rooney va morir Micky Rooney aquest diumenge als 93 anys per causes naturals. És un dels artistes amb la carrera més llarga en la història del cine.
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- El conflicte del Pròxim Orient Netanyahu acusa Sánchez d’una "amenaça genocida" contra Israel
- Convulsió en augment Els EUA viuen una nova era de violència política després de l’assassinat de Kirk
- Onze de Setembre L’independentisme crida a desobeir les sentències judicials sobre el català
- ACTUALITAT BLAUGRANA Tractament conservador per al genoll de Gavi, de moment
- Trànsit aeri Barcelona-el Prat firma el millor estiu de la seva història amb més de 16,5 milions de passatgers entre el juny i l’agost
- Sector bancari El Govern veu «molt rellevant» que el consell del Sabadell rebutgi l’opa del BBVA de forma «clara i unànime»
- Antic institut B-9 Albiol seguirà endavant amb el desallotjament del gran assentament de Badalona amb tuberculosi, ja que els casos «no són contagiosos»
- Aerolínies Ryanair amenaça de retallar un altre milió de places a Espanya l’estiu que ve si Aena no rebaixa les taxes