CINE
Un advocat contra una asseguradora

Fragment del cartell anunciador de ’Legítima defensa’, amb les cares de Danny DeVito, Matt Damon, Claire Danes i Jon Voight.
Bona oferta cinèfila en la nit televisiva, amb actors tan coneguts com Keanu Reeves, Rachel Weisz, Matt Damon, Danny DeVito, Claire Danes, Kevin Bacon i Christian Slater.
Fantàstic
Constantine
22.10 LA SEXTA 3
Direcció: Francis Lawrence Actors: Keanu Reeves, Rachel Weisz, Shia LaBeouf, Tilda Swinton, Pruitt Taylor Vince País: EUA (2005) 120 minuts
Adaptació del còmic 'Hellblazer', sobre un home que és capaç de reconèixer àngels i dimonis. Un dia, una policia li demana ajuda per resoldre la mort de la seva bessona.
Intriga
Legítima defensa
22.30 LA SEXTA
Direcció: Francis Ford Coppola Actors: Matt Damon, Danny DeVito, Claire Danes, Jon Voight, Danny Glover, Mickey Rourke País: EUA (1997) 135 minuts
Film d'intriga judicial basat en una novel·la del popular escriptor nord-americà John Grisham, autor d'èxits literaris també portats al cine, com 'La tapadora' i 'L'informe Pelicà', que va arribar com un encàrrec a mans de Francis Ford Coppola, el famós director d''El padrí'. Un advocat que s'acaba de llicenciar s'enfronta a un gran bufet, que representa una poderosa companyia mèdica d'assegurances. Ell defensa els pares d'un jove, que denuncien l'asseguradora per no atendre el seu fill, malalt de leucèmia.
Drama
Homicidio en primer grado
22.10 PARAMOUNT C.
Direcció: Marc Rocco Actors: Kevin Bacon, Christian Slater, Gary Oldman, Embeth Davidtz, Brad Dourif, William H. Macy País: EUA (1995) 120 minuts
Drama carcerari basat en un fet real: després d'un intent de fuga, un pres que compleix condemna a Alcatraz és tancat en una cel·la d'aïllament, on embogeix.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos