El ple sobre la pobresa, al diari d'aquest dijous
Debat sobre Glòries, 'drones' supervisors i l'acústic de Jabier Muguruza, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el ple monogràfic sobre pobresa que s'ha celebrat aquest dimecres al Parlament sense la presència de les entitats socials. El president de la Generalitat, Artur Mas, ha defensat les polítiques socials del Govern.
La Universitat Politècnica ha acollit un debat sobre el concurs de Glòries i en què han participat representants dels deu projectes que es van presentar al concurs.
Notícies relacionades'Drones' equipats amb càmeres d'alta resolució 'Drones' revisaran les línies d'alta i mitjana tensió de la comarca del Barcelonès, una mesura que Endesa ja aplica a Tarragona, Girona i Lleida.
Jabier Muguruza presentarà el seu nou disc, 'Beste Hogei', a Reus aquest dijous i a Barcelona divendres.
- Nous temps al país llatinoamericà Zapatero expressa una «gran confiança» en Delcy Rodríguez després de reunir-se amb la presidenta encarregada de Veneçuela a Caracas
- Afectacions al trànsit Mobilitat complicada a Barcelona aquest dissabte: carrers tallats per obres, els tractors, les manifestacions de Rodalies i l’Any Nou Xinès
- Durant tres dies El Park Güell s’il·lumina de blau per donar la benvinguda a Barcelona com a Capital Mundial de l’Arquitectura del 2026
- Tensió al golf Pèrsic L’Iran no és Veneçuela: ¿per què un possible atac de Trump podria desencadenar el caos dins i fora del país?
- L’«efecte rebot», la gran preocupació dels metges en el tractament de l’obesitat
