La primera dona a saltar la tanca de Melilla, al diari d'aquest dissabte
La història d'un venedor de mocadors, nova normativa per a bicis i concert de Carla Bruni, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la història de MireilleMireille, camerunesa de 16 anys que s'ha convertit en la primera dona que salta la tanca de Melilla. Ella mateixa relata la seva odissea al diari d'aquest dissabte.
Félix Cobeaga, que ven mocadors de paper pels carrers de Barcelona des de fa 25 anys, relata la seva vida en primera persona en el suplement 'Més Periódico'.
Notícies relacionadesUna nova normativa del parc de Collserola sobre el ús de la bici permetrà sancionar els ciclistes al circular per camins de menys de tres metres d'ample dins del parc.
Carla Bruni és la primera artista confirmada en el festival Jardins de Pedralbes. El 19 de juny oferirà el seu primer concert a Espanya i presentarà el seu disc 'Little french songs'.
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- Sinistralitat viària L’encreuament més perillós de Barcelona acumula 18 accidents en un any: «Passar el semàfor és jugar-te la vida»
- Futbol El Barça abandona la Superlliga de Florentino a dos dies que Laporta dimiteixi com a president
- Nous temps al país llatinoamericà Zapatero expressa una «gran confiança» en Delcy Rodríguez després de reunir-se amb la presidenta encarregada de Veneçuela a Caracas
- Afectacions al trànsit Mobilitat complicada a Barcelona aquest dissabte: carrers tallats per obres, els tractors, les manifestacions de Rodalies i l’Any Nou Xinès
