Balanç del congrés de telefonia, a L'Informatiu
El CETI de Melilla, les estrenes de cine i l'acústic de Joan Isaac, són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el balanç positiu del Mobile World Congress, que finalitza aquest dijous amb més de 80.000 visitants.
Un equip d'aquest diari ha tingut accés al Centre d'Estada Temporal d'Immigrants de Melilla i publica aquest divendres com és la vida quotidiana en aquest recinte de 17.000 metres quadrats.
Notícies relacionadesL'estrena de cine destacada d'aquesta setmana és 'Philomena', pel·lícula de Stephen Frears que narra la història real d'una dona que passa tota la vida buscant el seu fill.
Joan Isaac presentarà diumenge a BarnaSants l'espectacle 'Cançons d'amor i anarquia', amb què rendeix homenatge a Salvador Puig Antich en el 40è aniversari del seu assassinat a mans del règim franquista.
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Festa major Carrers de Sants contracten seguretat per les destrosses
- El sorteig europeu L’Arsenal i viatjar al Kazakhstan, les amenaces de la Champions
- EL FINAL DEL MERCAT L’impensat dilema de Fermín
- Apunt Lamine, dins i fora
- La vuelta Ayuso i els seus donen el cop a Figueres en la contrarellotge
- TENNIS Djokovic es refà i es classifica per a la tercera ronda de l’Open dels EUA