fitxatge
Amaia Salamanca se suma a la sèrie 'Velvet'
L'actriu tornarà a coincidir amb Miguel Ángel Silvestre després de 'Sin tetas no hay paraíso'

Amaia Salamanca, en la sèrie ’Gran Hotel’. /
Amaia Salamanca i Miguel Ángel Silvestre es tornaran a retrobar a la petita pantalla després de l'èxit de 'Sin tetas no hay paraíso'. L'actriu és el fitxatge estrella de 'Velvet', la sèrie d'Antena 3 TV que l'actor protagonitza amb Paula Echevarría.
Segons ha avançat Mi Zona TV, Salamanca sortirà en els tres últims capítols de la primera temporada de la ficció. De moment, només se sap el nom del seu personatge: Bárbara.
Recta final de l'embaràs
L'actriu s'incorporarà al rodatge de 'Velvet' en els pròxims dies, just quan afronta la recta final del seu embaràs.
Notícies relacionadesAmb aquest projecte, Salamanca repeteix amb la productora Bambú, que també estava darrere del seu últim treball televisiu, la sèrie d'època 'Gran Hotel'.
Tant per a Salamanca com per a Silvestre, els seus papers de Catalina i El Duque a 'Sin tetas no hay paraíso' van ser el seu gran trampolí en el món de la interpretació.
- Referent crític Felipe González amenaça de deixar de votar el PSOE si el Constitucional avala la llei d’amnistia
- Accidents en platges i piscines La Vall d’Hebron ja ha atès dos lesionats medul·lars per capbussades aquest estiu: «És una cosa evitable i no descendeix»
- En el ple El TC declara constitucional l’amnistia del procés amb els vots de la majoria progressista
- Vivenda El PSC lamenta la plantada de Junts en la negociació del 30%
- Maltractament a gent gran La Fiscalia de Barcelona investiga una vintena de cuidadores i familiars per abús econòmic d’avis