La vaga de metges residents de l'Hospital de la Vall d'Hebron, al diari d'aquest dimecres
La campanya per prevenir les infraccions de motoristes, el Saló del Còmic de Barcelona dedicat a la guerra i les composicions musicals de Ruiz Zafón, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la vaga dels metges residents del Hospital de la Vall d'HebronHospital de la Vall d'Hebron. Els MIR protesten contra una mesura amb què l'Institut Català de la Salut preveu limitar les guàrdies dels metges en procés d'especialització.
La Guàrdia Urbana inicia una campanya per prevenir les infraccions de motoristes a BarcelonaGuàrdia Urbana. Patrullarà les artèries de la ciutat que més accidents de moto registren.
Notícies relacionadesEl Saló del Còmic, que se celebrarà del 15 al 18 de maig, estarà dedicat a la guerra amb motiu de la commemoració de quatre episodis bèl·lics importants.
Carlos Ruiz Zafón presentarà en dos concerts una sèrie de composicions que va crear mentre escrivia 'L'ombra del vent'.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
