El fotomosaic gegant amb un petó, a L'Informatiu
El 'cas Dexeus', el baròmetre de Barcelona i l'acústic de Bikimel són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el fotomosaic gegant que prepara per a Barcelona Joan Fontcuberta i que forma part de la celebració del tricentenari. El mural reunirà 25.000 fotos dels lectors d'aquest diari.
El pare adoptiu de Marina Estivill, la nena presumptament robada al néixer a la clínica Dexeus el 1987, s'ha acollit al seu dret a no declarar per recomanació del seu advocat, ja que la policia l'involucra en la trama.
Notícies relacionadesEl baròmetre municipal mostra que els barcelonins són més optimistes sobre la situació econòmica, una opinió que no reverteix en l'alcalde, Xavier Trias. Tot i ser l'únic líder polític que aprova, ha perdut punts respecte de l'anterior enquesta.
La cantautora Bikimel presentarà el seu nou disc, 'CanSons D.O.' , a Sant Cugat del Vallès aquest dissabte i el 4 d'abril a L'Auditori de Barcelona.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Els Roca: "Mas Marroch millorarà"
- Neteja Tarragona retira mig miler de contenidors soterrats
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica ultrarara
- Medi ambient La UE s’encalla al fixar per al 2040 una reducció d’emissions
- Població longeva Catalunya bat rècords i supera els 3.000 centenaris, el 83% dones
