AUDIÈNCIES

'Masterchef junior' s'ennuega amb 'Crackòvia'

El programa d'humor de TV-3 s'imposa a la nova proposta culinària de TVE-1

Cesc Casanovas en el paper d’Andoni Zubizarreta, a l’espai ’Crackòvia’.

Cesc Casanovas en el paper d’Andoni Zubizarreta, a l’espai ’Crackòvia’.

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

Els 297.000 espectadors (9,8% de quota) de Catalunya que van elegir presenciar les evolucions dels joves aspirants a cuiner de 'Masterchef junior' (TVE-1)  van ser insuficients per regnar en una nit en què el consolidat humor de 'Crackòvia' (TV-3) es va imposar una vegada més amb 654.000 televidents (19,1%). No va ser l'únic triomf de la tele autonòmica, ja que 'El convidat', dedicat en aquesta ocasió a l'escriptora d'origen marroquí Laila Karrouch, va ser el segon programa més vist de la nit, amb 530.000 espectadors (16,3 %).

En el conjunt d'Espanya, la proposta de 'Masterchef junior' tampoc va acabar de quallar: la pel·lícula d'Antena 3, 'Historias de San Valentín', es va situar en el primer lloc de la llista, amb un 17,3% (3.250.000 espectadors), mentre que els joves cuiners de la primera cadena estatal van quedar segons del dia, amb  el 15,9 %  de quota (3.013.000 seguidors).