La salut dels barcelonins, al diari d'aquest dijous
Les floristes de la Rambla, els jocs de taula i les estrenes de cine, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'informe de salut de Barcelona del 2012, arran del qual l'ajuntament vol crear un registre de clubs de fumadors de cànnabis, dels quals hi ha uns 200 a la ciutat.
Les floristes de la Rambla han trobat una enginyosa fórmula d'ampliar els seus productes i ara venen herba del Camp Nou, de manera que burlen la prohibició de l'ajuntament de vendre 'souvenirs' al tractar-se de 'flors i plantes'.
Notícies relacionadesEl Dau, Festival de Jocs de Taula, celebra la seva segona edició al recinte de la Fabra i Coats i quadriplicarà l'espai de l'any passat, quan l'esdeveniment va rebre 4.000 visitants.
En cine, aquest cap de setmana s'estrena la comèdia espanyola 'Tres bodas de más', protagonitzada per Rossy de Palma i Quim Gutiérrez. A més, EL PERIÓDICO de dijous publica una entrevista amb Kimberly Peirce, directora del 'remake' de 'Carrie'.
- Mobilitat Restablert el servei de trens a les línies R13, R14, RT1 i R4 de Rodalies
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- Investigació oberta ¿Qui va matar Magdalena Mas? Una samarreta, tres extraccions en caixers... i un crim sense resoldre des del 2005
- Manifestació contra el caos ferroviari Milers de persones convocades per l’ANC denuncien el caos de Rodalies: «La independència és l’única solució»
