Els efectes de la tensió sobiranista en la intenció de vot, a L'Informatiu
L'entrada de gossos al metro, l'exposició de l''Any Espriu i l'acústic de Chucho Valdés, són altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca les dades de l'enquesta del GESOP, que demostren els efectes que té la tensió sobiranista en la intenció de vot dels catalans. Segons aquest baròmetre, ERC es consolida i Ciutadans tindria un impuls que podria situar-los com a tercera força al ParlamentERCCiutadans.
L'acord de permetre l'entrada de gossos, amb corretja no extensible i amb murrió, a les instal·lacions i vagons del metrogossosmurriómetro de Barcelona ha estat valorada molt positivament pel partit per la defensa dels drets dels animals Pacma.
Notícies relacionadesEl Centre de Cultura Contemporània de Barcelona inaugura aquest dimarts l'exposició 'He mirat aquesta terra' per a celebrar l'Any Espriu, que commemora el centenari del naixement de Salvador Espriu.
Chucho Valdés ha ofert un acústic al conservatori del Liceu, exclusiu per a EL PERIÓDICO, que es podrà veure a la nostra web aquest dimecres, dia que presenta a la sala Barts l'espectacle 'Rumba para Bebo'.
- L’OTAN aclareix que el seu tractat no preveu la suspensió de cap membre després de les amenaces del Pentàgon a Espanya
- Augment de la plantilla Badalona aprova ampliar la Guàrdia Urbana amb 50 agents nous
- Cardiologia Espanya registra el major augment per mort sobtada a Europa, un 3,3% anual en una dècada: "És un dels principals problemes de salut pública"
- Govern d’ultradreta Milei es llança una altra vegada contra la premsa i tanca les portes de la Casa Rosada als periodistes
- Obres Acord en l’ERO de Limak: els 399 acomiadats del Camp Nou seran indemnitzats amb 33 dies per any i almenys 10.000 euros
