CINE

'El primer día del resto de tu vida' i 'Jungla de cristal. La venganza'

'El primer día del resto de tu vida' i 'Jungla de cristal. La venganza'
1
Es llegeix en minuts
Crítiques de DESIRÉE DE FEZ

Nit de cine francès amb la comèdia dramàtica 'El primer día del resto de tu vida' i l'emotiva 'Los chicos del coro'. El menú cinematogràfic també ve carregat d'acció amb 'Jungla de cristal. La venganza'.

DRAMA

El indomable Will Hunting

19.40 LA SEXTA 3

Direcció: Gus Van Sant Actors: Robin Williams, Matt Damon, Ben Affleck

Matt Damon i Ben Affleck van guanyar l'Oscar pel guió d'aquesta popular pel·lícula. Gira al voltant de l'amistat que sorgeix entre un adolescent tan intel·ligent com rebel i el seu psicòleg.

COMÈDIA DRAMÀTICA

El primer día del resto de tu vida

22.00 LA 2

Direcció: Rémi Bezançon Actors: Jacques Gamblin, Zabou Breitman, D. François

Comèdia dramàtica francesa, molt popular al seu país, que parteix del record de cinc moments importants, repartits al llarg de 12 anys, en la vida d'una família per parlar de temes com la vulnerabilitat dels llaços afectius, les crisis d'edat, la síndrome del niu buit, la pèrdua de la innocència i l'enamorament. No mostra originalitat, però destaca per la seva atractiva i poc convencional estructura narrativa i el seu equilibri emocional, la seva admirable fugida dels excessos sentimentals. Dirigida pel francès Rémi Bezançon ('Un feliç esdeveniment'), segueix durant un dia sencer cinc membres d'una família, entre ells la mare, que no accepta fer-se gran, i el fill, que ha decidit anar-se'n de casa.

MELODRAMA

Los chicos del coro

22.05 LA SEXTA 3

Direcció: Christophe Barratier Actors: Gérard Jugnot, Jacques Perrin

Melodrama que va arrasar a la taquilla francesa i va ser molt ben rebut a Espanya. Se centra en els records d'infància d'un famós compositor (Jacques Perrin).

ACCIÓ

Jungla de cristal. La venganza

22.30 CUATRO

 Direcció: John McTiernan Actors: Bruce Willis, Jeremy Irons, Samuel L. Jackson

Tercera entrega de la saga inaugurada amb la magnífica 'Jungla de cristal'. McClane segueix un psicòpata que ha sembrat de bombes el subsòl de Nova York.

DRAMA

La ola

23.50 LA SEXTA 3

Direcció: Dennis Gansel Actors: Jürgen Vogel, Frederick Lau

Efectista drama de denúncia. Un professor idea un experiment per ensenyar als seus alumnes els perills dels governs totalitaris. Però el pla es girarà en contra seu.

TERROR

Los abandonados

0.20 LA 2

Notícies relacionades

Direcció: Nacho Cerdà Actors: Anastasia Hille, Karel Roden

Interessant combinat de 'thriller' i terror amb una contundent posada en escena. Una dona hereta una granja de la Rússia rural, on rastrejarà els seus orígens i identitat.