Les xifres de l'atur, al diari d'aquest dijous
La tauromàquia, l'actualitat blaugrana i el nou disc d'Els Pets són altres temes destacats
'L'Informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca l'evolució de l'atur registrat al setembre, que ha augmentat en 25.572 persones a Espanya, però suposa la millor xifra en un mes de setembre des del 2007. A Catalunya l'atur registrat ha augmentat en 9.253 persones.
El Congrés dels Diputats ha declarat aquest dimecres la tauromàquia com a patrimoni cultural immaterial com a resposta a l'abolició de la lídia a Catalunya.
Notícies relacionadesEn futbol, el Barça va jugar davant el Celtic el seu partit més complet, segons paraules de 'Tata' Martino. Comenta la informació sobre el partit i la moció de censura contra Sandro Rosell l'analista esportiu Emilio Pérez de Rozas.
Els Pets han publicat nou disc, 'L'àrea petita', del qual parlen en una entrevista que EL PERIÓDICO publica aquest dijous.
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
- En confiança (II) Olga Tubau, advocada: "Li vaig dir a Rubiales 'fue impresentable, Luis, ¿no te das cuenta de que esto no se puede hacer?” ,“Lo he hecho toda la vida”, va contestar
- I van arribar els nois
- El Barça es pot enamorar de Rashford
