PROGRAMES
Un xou de zàping, Josema i Flo i 'Sense ficció'

Imatge de ’Viaje al centro de la tele’.
Després del final de 'Masterchef', TVE-1 es llança a l'humor per a la nit dels dimarts amb Josema i Flo i amb un nou espai de zàping. Mentrestant, TV-3 ofereix un nou reportatge de 'Sense ficció'.
¿Y AHORA QUÉ?
Josema i Flo, una altra vegada junts
22.30 TVE-1
Reemissió del xou de Florentino Fernández i Josema Yuste, en què rendeixen homenatge a grans còmics espanyols, com Gila, Tip i Coll i Fernando Esteso, entre altres.
ViaJe al centrO de la tele
Un gran zàping d'imatges
23.20 TVE-1
Amb la col·laboració de Forges, TVE-1 estrena un programa que es dedica la recuperar les millors imatges de la tele estatal. Així, el xou viatja a l'abans i el després de cantants, esportistes, actors, toreros..., als quals el pas del temps ha fet ser molt diferents davant el mirall.
SENSE FICCIÓ
El drama dels bebès al carrer
Notícies relacionades23.50 TV-3
El programa estrena 'L'arribada de la Carla', documental que posa en evidència, a través d'un cas concret, la situació d'adolescents que crien els seus fills als carrers de Managua.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia