Les noves exigències de Brussel·les, per Josep Maria Ureta, al diari de dijous
La presentació de la campanya forestal i l'acústic de Miguel Campello, altres temes destacats de L'Informatiu
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca les noves mesures i reformes que la Comissió Europea exigeix a Espanya a canvi de l'ampliació del marge de dèficit fins a un 6,5% per a aquest any. Comenta les exigències de Brussel·les l'analista econòmic Josep Maria Ureta.
La campanya forestal d'aquest estiu torna a venir marcada per les retallades. La protesta de bombers pel nou pla estival antiincendis ha acabat amb enfrontaments entre Mossos i Bombers davant del Parlament.
Notícies relacionadesEl Zoo de Barcelona ampliarà l'espai dels elefants després de confirmar l'adaptació de la nova femella, Bully. L'objectiu a llarg termini és introduir un paquiderm mascle al Parc de la Ciutadella.
Miguel Campillo, abans El Bicho, presenta dijous a la sala Apolo el seu segon disc en solitari, 'Chatarreros 2'. L'artista ha ofert un acústic a EL PERIÓDICO.
- Cita aquest dilluns (21 h) L’Espanyol visita el Vila-real en el seu moment més baix: «Cal recuperar l’esperit que teníem»
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Guardons del cine català ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’ surten com a favorites en la carrera dels premis Gaudí 2026
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
