La nova llei d'emprenedors, en el diari d'aquest dissabte
Les entrevistes a Xavier Trias i Ana Maria Llopis, i el derbi Espanyol-Barça, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la llei d'emprenedors que ha aprovat aquest divendres el Consell de Ministres, i que permetrà a les empreses abonar l'IVA només quan ja hagin cobrat les factures.
Un altre tema destacat és una entrevista exclusiva a l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i que aquest diari publica en l'edició de diumenge. També aquest cap de setmana es publica l'entrevista que Ana Pastor ha fet a Ana Maria Llopis, presidenta de la cadena de supermercats Dia i una de les dues úniques dones amb aquest alt càrrec en les empreses de l'Ibex 35.
El redactor d'esports Jordi Tió comenta el derbi de l'Espanyol i el Barça, que té lloc en un moment esportiu poc transcendent però amb un ambient enrarit per motius extraesportius.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Florentino desconfia de Xabi Alonso
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
- Transvasaments de nord a sud Els experts aposten per connectar el Ter amb la Costa Brava
- Internacional Augmenten les acusacions de neteja ètnica al Sudan: “Els supervivents parlen d’assassinats massius, tortura i segrestos”
- Ruptura Sánchez ignora el bloqueig de Junts i presentarà Pressupostos: «El Govern continuarà el seu full de ruta»
- Cimera del clima Sánchez afirma que Espanya està treballant en nous impostos als jets privats: «Qui més contamina ha de pagar, és el just»
- Música Rosalía exhibeix la seva formació clàssica a Lux: “En la seva manera de cantar es nota que hi ha uns coneixements musicals profunds, com en els Beatles”
- Possible delicte penal La Policia Nacional investigarà les obres del Camp Nou després de les denúncies de treballadors sense papers
