El debat hipotecari, al diari de dimecres
La cultura anti-Thatcher i el Saló del Còmic, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destacala ponència parlamentària que ha debatut la ILP hipotecària i el rebuig dels impulsors del text original a la postura del PP. Un altre tema destacat és la cessió del centre cultural del Carme per part de l'ajuntament de Badalona a la Universitat de Barcelona.
En cultura, el Saló del Còmic comença aquest dijous a Barcelona. A més, EL PERIÓDICO recull alguns dels moments clau de la cultura pop que es va erigir contra les polítiques de Margaret Thatcher.
- Calendari laboral Sabadell acaricia dos ponts festius seguits, amb un superpont abans de les vacances només per a qui pugui agafar-se dies
- Descobreix els set Patrimonis de la Humanitat que es troben a Catalunya: des de conjunts monumentals fins a festes populars
- El consultori de Rosa Rabbani Rosa Rabbani, psicòloga: "Hi ha parelles que surten crescudes d'una infidelitat"
- Polèmica Illa i els bisbes, contra la ‘prioritat nacional’ de Vox
- Migració Barcelona registra una nova jornada de llargues cues per la regularització
