Odisea estrena l'únic documental sobre la vida d'Adelson
El treball repassa la filosofia de vida del promotor d'Eurovegas
Dins de l'especial'¡Hagan juego!', dedicat a aquesta activitat des del punt de vista comercial, legal i lúdic que el canal de pagamentOdiseava estrenar dilluns passat, avui emet (23.00) el documental'Sheldon Adelson, l'emperador dels casinos', on el magnat nord-americà, que ha decidit construir Eurovegas a Madrid, descobreix la fórmula del seu èxit. Rodat aquest mateix any a París, és l'únic treball fins a la data que s'ha elaborat sobre el controvertit personatge.
Dirigit per Philippe Bigot, el documental recull fragments de la seva filosofia de vida i la seva manera de fer diners, com el consell de no fiar-se de ningú. "¡Potser!, una mica de la teva mare", ha comentat en alguna ocasió. Produït per Bonne Pioche i France Télévisions,Adelsonsosté en l'emissió: "Si creus en alguna cosa, has de tenir el valor de portar-ho fins al final. Quan es comença un negoci, la majoria de la gent elabora un pressupost i diu: 'Això és tot el que tinc per començar'". En la seva opinió, aquesta "no és la millor manera de fer les coses", perquè opina que "s'ha d'agafar el pressupost i adaptar-lo a l'ambició del projecte". "Si no ho vols fer perquè no tens prou diners, es que millor que en vagis a buscar més, si no n'aconsegueixes més, llavors oblida't del projecte", sentencia.
En els pròxims dies, Odissea oferirà també els documentals 'China: addictos a la suerte' i'Póquer en la piel de un jugador'.
- Frau tecnològic Així són les ulleres intel·ligents que s’han utilitzat en diversos exàmens de conduir: la Guàrdia Civil avisa de les d’infraccions molt greus que es poden estar cometent
- Diada del llibre i la rosa El 23 d’abril, Sant Jordi, serà festiu només en aquests llocs: què passa a Catalunya?
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- Els efectes a la UE La derrota d'Orbán a Hongria obre la porta a desbloquejar l'ajuda a Ucraïna i les sancions a Rússia
- A València Maltractada, amb cinc filles i a 24 hores de quedar-se al carrer: «La meva única opció és un pis social»
