Odisea estrena l'únic documental sobre la vida d'Adelson
El treball repassa la filosofia de vida del promotor d'Eurovegas
Dins de l'especial'¡Hagan juego!', dedicat a aquesta activitat des del punt de vista comercial, legal i lúdic que el canal de pagamentOdiseava estrenar dilluns passat, avui emet (23.00) el documental'Sheldon Adelson, l'emperador dels casinos', on el magnat nord-americà, que ha decidit construir Eurovegas a Madrid, descobreix la fórmula del seu èxit. Rodat aquest mateix any a París, és l'únic treball fins a la data que s'ha elaborat sobre el controvertit personatge.
Dirigit per Philippe Bigot, el documental recull fragments de la seva filosofia de vida i la seva manera de fer diners, com el consell de no fiar-se de ningú. "¡Potser!, una mica de la teva mare", ha comentat en alguna ocasió. Produït per Bonne Pioche i France Télévisions,Adelsonsosté en l'emissió: "Si creus en alguna cosa, has de tenir el valor de portar-ho fins al final. Quan es comença un negoci, la majoria de la gent elabora un pressupost i diu: 'Això és tot el que tinc per començar'". En la seva opinió, aquesta "no és la millor manera de fer les coses", perquè opina que "s'ha d'agafar el pressupost i adaptar-lo a l'ambició del projecte". "Si no ho vols fer perquè no tens prou diners, es que millor que en vagis a buscar més, si no n'aconsegueixes més, llavors oblida't del projecte", sentencia.
En els pròxims dies, Odissea oferirà també els documentals 'China: addictos a la suerte' i'Póquer en la piel de un jugador'.
- Un exèrcit de joves contra el foc de Larouco
- L’estabilitat de la legislatura Puigdemont i Junqueras donen aire a Sánchez abans de reprendre el curs
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Urbanisme El poc habitatge nou a BCN costa de 273.000 a 20 milions d’euros
- Mobilitat Catalunya entrenarà la IA per a la conducció autònoma
- Salut mental ¿Hi ha una etapa grisa en la vida? La ciència diu que sí, i passa en aquesta edat
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Política Del «piròmana» a la directora de Protecció Civil al «no dona per a més» a Montero: les polèmiques paraules d’Elías Bendodo
- Del 23 al 31 d’agost Les festes de Sants 2025 s’engalanen pendents del temps i amplien el seu pla pilot de reciclatge
- HABITATGE Després del boom del lloguer: gairebé tot Espanya paga ja el metre quadrat més car de la història