COMUNICACIÓ
La febre per Springsteen a Barcelona, a l'informatiu d'EL PERIÓDICO
La situació de Bankia i la degradació del deute de Catalunya, altres informacions
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el concert d'ahir a la nit aBarcelona deBruce Springsteen, que va conquistar el públic i avui actuarà un altre cop a l'Estadi Olímpic.
Entre altres informacions, la situació deBankia és menys greu que ahir, però la prima de risc pateix una nova pujada vertiginosa. A més, Moody's rebaixa la qualificació del deute de Catalunya fins al nivell debo porqueria.Facebook cotitza a la borsa des d'avui amb un preu de sortida de 38 dòlars per acció.
A Rasquera, l'incendi que ha cremat 3.000 hectàrees està controlat, si bé 30 dotacions de bombers segueixen treballant a la zona. I entre les estrenes de cine d'aquesta setmana hi destaca el documentalHijos de las nubes, d'Álvaro Longoria i produït perJavier Bardem.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos