LA FIRMA AGRAEIX EL SUPORT DELS CIUTADANS
Cacaolat, primer anunci del 2012 a TV3
'Des de sempre i per sempre' és el missatge de l'espot protagonitzat per l'actor Roger Coma i la model Lena Sola
Cacaolat serà elprimer anunciant que donarà la benvinguda alnou any a TV3. Després de ser adquirida recentment per una aliança formada per Damm, Cobega i Victory Turnaround,la firma de batuts anuncia a través de l'espot que “definitivament es queda a casa i agraeix als ciutadans el suport rebut al llarg dels últims mesos”.
L'anunci està protagonitzat per l'actor Roger Coma i lamodel Lena Sola i ha estat gravat en una tradicional cafeteria del barri del Born de Barcelona.
La història explica com el desig de molts ciutadans finalment s'ha fet realitat:Cacaolat, el batut de sempre, no desapareix.Des de sempre i per sempre Des de sempre i per sempreés el missatge final de l'anunci.
- A Astúries Mansour Gueye, el senegalès que després d'una dura travessia en pastera va acabar vivint a Espanya: "Vaig venir per buscar-me un futur millor i tenia clar que el primer era aprendre l'idioma"
- Aquest dijous El vent i els plàtans en flor provoquen una pluja de pol·len en una Barcelona vestida de gala per a Sant Jordi: «Hi ha nivells d’al·lergògens excepcionals»
- Sant Jordi 2026 Sant Jordi i els il·lustradors contra la IA: «S’alimenta de la nostra feina: mal copia, però no crea»
- Sant Jordi 2026 Pat Ubach: "Portava anys dient a les meves filles que han d'aconseguir els seus somnis i jo no ho estava intentant, fins ara"
- FC Barcelona Lamine Yamal no tornarà a jugar amb el Barça aquesta temporada, però salva el Mundial
